joi, 21 martie 2013

Minciuna



Savuram ideea unei idile, romantic, întins pe spate,
Ochi limpezi, întunecaţi şi liberi,
Copil mâzgălind cuvinte pocite, aşezi din tine paradis fără nume.
Perdeaua din voce mă mângâie, te-ascult cu aroma ta dulce,
Aud cum îmi torni în paharul de vise,
Cuvinte frumoase, delicii permise.
Ce se ascunde în spatele nopţii din tine, cuvânt desenat sau câmp de-oseminte?
Câmp de flori roşii, mici locuri cu morminte,
Culeg doar imagini frumoase, cu mintea...
Îmaginaţia-mi vorbeşte de tine, o muză fierbinte, pe buze nebună,
Cu mine mă mint, oare e bine?
Să pot să visez o lume atât de bună... tu lângă mine, aprinsă de viaţă-n iubire.
Dar mâine e azi,
Câmpul de flori e ars, cu apă sărată,
Ai spus „iubire” şi ai minţit,
Ai spart globul de sticlă.
Azi zbor, şi minte-mă frumos, Muză.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu