joi, 7 aprilie 2011

Pure thoughts

   De câte ori te întrebi ce cauţi pe lume? În ce direcţie te îndrepţi şi ce mai ai de făcut pe Pământ? Întrebări normale ale tuturor, şi, care primesc un răspuns din propria bibliotecă de răspunsuri sau din răspunsurile celor din jur, adaptate propriei persoane... Adevărat... Cu timpul fiecare dintre noi scoate la iveală câte o "teorie" despre viaţă, despre diferite teme din viaţă, despre diferite "lucruri" din viaţă. Dacă nu face toată lumea asta înseamnă că nu au timp să gândească... aş vrea şi eu câteodată să nu am timp să gândesc, dar se pare că e imposibil... e prea mult timp în cele 25 de ore ale zilei.
   Încep cu "teorii" despre lume, care îmi trec prin minte şi care nu pot să le găsesc o explicaţie decât în practică. Toate până la urma sunt legate, dar cum sunt legate între ele? Sper să descopăr într-un final, înainte de a mă transforma în praf şi cenuşă. Refuz să cred că totul în jur este doar o găleată de praf, o grămadă de molecule legate prin atomi diferiţi, cu electroni si protoni...şi energie... Nu e treaba mea să găsesc o explicaţie în zona asta, dar sunt oameni de ştiinţă specializaţi, care caută o explicaţie pentru mine. EU pot doar să emit "teorii" ... şi fiecare din "teorii" sunt părerea mea şi doar a mea...
     Prima "teorie" şi temă de gândire pe care o am azi este "corelaţia" dintre faţa, corpul şi apariţia unei persoane şi personalitatea ei. Uitaţi-vă în jur şi catalogaţi pe toţi cei cu care veniţi în contact şi pe care îi ştiţi mai bine. Are faţa cu dezechilibre de genul ...nas mare, urechi mari, partea stângă a feţei nu este la fel cu cea dreaptă? Atunci este "cum"? Oricine este echilibrat în suflet este echilibrat şi în fizic! Dar mai degrabă asta este invers creat. Oricine are o aparenţă exterioară imperfectă are şi un suflet mutilat şi imperfect care se oglindeşte în comportament şi personalitate! Priveşte în jur... am dreptate? Priveşte-te pe tine... am dreptate? Dacă îţi creezi o scară personală poţi să citeşti pe toţi cei din jur şi aşa îţi vei da seama cum sunt, o să citeşti în sufletul lor, o să te poţi folosi de asta în avantajul tău... pentru a lua ce doreşti de la persona respectivă, de la iubire pâna la o simplă mâna de ajutor în o problemă.
    Sigur, poţi să spui că aparenţele sunt înşelătoare şi că în spatele persoanelor cu defecte la "suprafaţă" se ascund suflete mari, personalităţi puternice etc. Uită-te mai bine! O persoană cu "dezechilibre" exterioare se luptă mult cu imginea ei, se luptă să creeze o altă imagine, se alterează pe sine pentru a fi ceea ce gândeşte că este. "Eşti ceea ce visezi" spuneam eu odată (poate a mai spus şi altcineva înainte, nu ştiu)... şi aşa şi este, dar dacă vrei să ştii cine este o persoană cu adevărat trebuie doar să o priveşti atent câteva momente... O să îţi dai seama imediat ce "dezechilibre" are, dar o să te intrige să vezi ce surprize îţi rezervă ceea ce visează să fie...
   Până data viitoare... când o să aduc o nouă "teorie" de verificat...priveşte în jur, cataloghează, convinge-te...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu