vineri, 22 aprilie 2011

Discutie...

Îmi pare rău... nu mai am timp să scriu despre chinezoaica mea... dar am câteva minute să mai scriu ceva pentru cei mulţi necititori. Începe Paştele... Simt ecoul în cititotii mei. Mai ştie cineva despre ce e vorba de Paşte... Aaa, trafic, oameni care aleargă să cumpere o mâncare pe care să o transforme în grăsime, care să îi omoare încet şi sigur. Fiecare clipă care trece te omoară, fiecare mâncare pe care o transformi, îţi oboseşte corpul, fiecare celulă, îţi distruge fiecare ţesut. Dacă ar fi cineva care ar citii ce scriu ar zice că am o problemă, că sunt trist sau că văd lucrurile prea pesimist. Nu, nu este adevărat, este doar o mică parte din adevăr. Toată lumea aleargă să mănânce, să se simtă bine, cu egoism şi chipurile cu credinţă în ei. Totul e ironic şi este o mare schiţă proastă făcută vieţii. Voi cei care aveţi bani sunteţi fericiţi? Vă bucură greutatea banilor care vă apasă? Dar voi cei care aveţi cel mai mic salariu...? Eu zic că sunteţi cei mai fericiţi... Ai motiv pentru care să trăieşti, nu ai timp să te gândeşti la nefericire, nu ai timp să te gândeşti la moarte....şi ăsta e scopul principal, aşa merită să trăieşti, aşa găseşti fericirea... Ignorance is bliss!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu