vineri, 25 martie 2011

Rosul part 4

     Am fost împreună la o întrunire a studenţilor dintr-o asociaţie multinaţională. Era o seară cu început de distracţie şi cu mult alcool. Eu, nu beam de fel, dar în seara aia m-am ameţit repede încercând diferite licori de pe diferite continente. Ea era de o înălţime adorabilă, fără pic de tocuri. La prima vedere părea o mică păpuşă. Acum, engleza mea stâlcită nu avea nici o şansă de a o face să fie atentă la mine, mai ales la câtă atenţie primea de la toţi. Eram fascinat de ea, de stand, de tot ce era în jurul ei. Colegii ei, chinezi, mă lăsau cu totul indiferent. Ea părea a fi o bucăţică de aur galben cu strălucirea unui răsărit de soare.  
    Da, normal că am alunecat spre ea, cu intravenos de ameţeală dublă, să îmi încerc norocul de bărbat în a o impresiona. Nu aveam aşteptări mari, doar o dorinţă ascunsă. Am început prin a mă amăgii că doresc doar ochii ei să se oglindească în ochii mei, primul pas de adorare. Normal că mă simţeam ca un animal de casă, fie el şi căţel, care priveşte în ochii stăpânului cu încredere, disperare, iubire. Mă aşteptam să fiu alungat şi alergat de indiferenţă şi cuvinte de complezenţă, dar am zărit de la început o dorinţă în ochii ei. Nu ştiam ce îşi doreşte, dar nu mă înteresa, pentru că eu eram egoist, îmi luam doza de fericire din ochii ei dulci şi frumoşi.
    Am început conversaţii mărunte, de complezenţă, cu subiecte care păreau că apar şi dispar fără urmă, cu  timpul care nu mai părea să opună nici o rezistenţă vântului care eram noi doi. Îmi povestea drumuri şi gânduri şi eu priveam ca la un tablou din filme de vis. Îi povesteam din viaţa mea, ce ştiam a povesti mai bine, ce îmi aminteam eu că ar fi de povestit din viaţa mea, corp mergător peste pământ. Ea asculta cu grijă şi plină de interes. Eu credeam că interesul ei este o primă minciună pe care mi-o spune fără cuvinte, dar eu îmi doream să o cred din tot sufletul.
     Deodată nu mai eram ameţit deloc de alcool şi mă simţeam nud, ca în faţa unor privitori iscoditori care mă dezbrăcau. Am luat-o de mâna şi am dus-o într-un colţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu