vineri, 30 august 2013

Dialog cu Noi

  Dincolo de zidul peste care mă uit sunt concepţii şi canale pline de valuri apoase. Fiecare din ele ne poartă în acelaşi loc. Îndrăzneşti să faci azi ceva ieşit din regulă? Mergi pe mijlocul străzii şi pari nebun, şi vezi cum te simţi după. Şi ce dacă rişti să fi rănit, dar măcar ştii că ai fost împotriva regulilor. În fiecare zi încalcă o regulă până ajungi să le încalci pe toate. Toţi merg într-un sens, pe acelaşi făgaş, şi par fericiţi ca nişte oi care pasc în turmă. Turma le asigură visul de mâine, uitarea morţii iminente, asigurarea cu urmaşi prinşi în aceleaşi canoane. Totul e atât de simplu. Pozează-te împotriva regulior şi arată-mi şi mie ce ai făcut, atunci te voi recunoaşte şi voi veni alături de tine, voi fi şi eu împotriva regulilor, voi fi şi eu un nou om. Te voi recunoaşte din o mie şi îmi voi opri privirea în ochii tăi, îmi voi propti sufletul în zidul tău şi te voi recunoaşte.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu